بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


ما خسته شدیم،شما چطور آقای روشن!

http://u.goal.com/110800/110832.jpg

علی جباری:روشن را دوست دارم اما کمیته پیشکسوتان صوری نیست
علی جباری در خصوص صحبت‌های حسن روشن مبنی بر صوری بودن کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال گفت: من جواب ایشان را نمی‌دهم چون ایشان نظر خودش را دارد و من هم نظر خودم را دارم.
وی ادامه داد: زمانی که من به باشگاه استقلال پیوستم عاشق پیراهن این تیم بودم من عشق به پیراهن آبی را از دوران کودکی تاکنون با خودم دارم.

 جباری ادامه داد: این کمیته صوری نیست و اگر صوری بود من با وجود همه علاقه‌ای که به این باشگاه دارم آنجا نمی‌ماندم. همچنین در این مدت چیزی به من ندادند که بخواهم از این قضیه دفاع کنم و یا جایگاه خودم را حفظ کنم.
وی در مورد روشن نیز گفت: من چیزی راجع به ایشان ندارم بگویم ایشان رفیق قدیمی، بچه محل و همبازی من بوده است و من برای او احترام خاصی قائل هستم. من صوری نیستم و چون عاشق این باشگاه هستم دوست دارم اگر می‌توانم قدمی برای این تیم بردارم. 
بزرگترین پیروی:
آقای روشن عزیز؛ظاهرا معنی حمایت کردن و تعصب به پیراهنی که سالها برایش عرق ریختید عوض شده و یا شما چون فکر می کنید چند سالی پیراهن آبی بر تن کرده بودید حق دارید از همه چیز و همه کس ایراد بگیرید!؟
خسته شدیم از بس که شما از مدیر عامل،سرمربی،بازیکنان، تدارکات،سوپر مارکت نزدیک دفتر باشگاه و حتی از گربه های لارستان! ایراد گرفتید و انتقاد کردید!نمی دونیم چرا این مشکلاتی که شما از آنها دائما یاد می کنید و یا مواردی که مورد انتقادتان قرار می دهید،در زمانیکه شما جز کمیته فنی باشگاه استقلال بودیم هویدا نبود و شما از آنها حرفی به میان نمی آوردید!
آقای روشن عزیز؛به خدا زبان سرخ و سر سبز برای شما محبوبیت به بار نخواهد آورد!اگر می بینید ناصر حجازی را مردم دوست دارند به خاطر دلسوزی های آن مرحوم و انتقادات بجا و به موقع وی می باشد!آقای روشن عزیز،پیشکسوت نامی تاج و استقلال فعلی: خواندن مصاحبه اخیر سلطان علی جباری را برای شما توصیه می کنیم!شاید این صحبتهای سلطان بتواند برای شما کلاس درسی باشد .
ما خسته شدیم،شما از این همه انتقاد خسته نشدید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 2 / 1392برچسب:پیشکسوتان استقلال,انتقادات,حسن روشن,علی جباری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com